Season for apples

Jag har skapat en layout med bilder från 98 när vi plockar äpple ute i trädgården. Tyckte det passade såhär på hösten. Och så här blev den!

Skuggan längst ner på bilden blir alltid så när man fotar uppifrån med blixt, men den ska alltså inte vara där.
Jag har använt löv från You Do, och klock-stämpeln är från panduro. Annars är det mesta andra inte från ett märke jag känner till iallafall. Äpplena har jag fyndat på en scrapmässa.
Och när vi ändå är inne på hösttemat kan jag ju passa på att visa mitt bidrag i Magdas september-utmaning med tema höst.

Så där blev den! Här har jag använt papper från bobunny (träden) och DCWV - the mariposa stack. De bruna astrarna är från wildorchidcrafts.com. Annars kommer jag inte ihåg resten.
//MvdS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina! Mest den översta som jag blev riktigt riktigt förtjust i! Toppenfin! :)

2010-10-10 @ 18:49:55
URL: http://www.lotusblommansblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0