Fler layouter

Nu kommer några fler layouter från helgen, har inte kommit mig för att blogga än bara.

En fri layout som jag har skapat, gjorde denna på lördagen.

Den här layouten gjorde jag efter en utmaning, jag och MÖ hade gjort ett bingo. Eller kanske inte riktigt, vi drog sju lappar var... Jag drog spets, blommor, blad, journaling, doodling, handgjord dekoration (journalingkortet) och blingstenar. Journalingen fick bli en del av titeln, och doodlingen blev på journalingkortet som jag självt skapat.

MÖ:s bingo-utmaning, få se om jag kommer ihåg vad hon drog för lappar... Det var stämplar, tårtpapper, rivna kanter, band, chipboard, brads och den sista kommer jag inte på. Men visst blev hennes layout fin?

Den här layouten har MÖ skapat helt fritt, vacker, eller hur? Bokstäverna har hon gjort själv.
Det var nog allt från den helgen, men jag har lite annat som kanske kommer upp senare i veckan.
//MvdS

Kommentarer
Postat av: Roos

Alltså ni är så duktiga, jag orkar inte

2010-09-01 @ 20:03:06
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Arne

HAHAHAHA kom att tänka på Bart Simpson "What if the girls see my doodle?"

2010-09-01 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0