Födelsedag

Häromdagen fyllde min syster år, så jag gjorde ett kort till henne. Eller inte bara ett, utan två. Fast det ena fick agera presentkort. Såhär såg de ut:
Till detta kort använde jag mycket fina saker från mina gömmor, lite från tradera m.m. Men jag tror att notpappret är från Ladybug and friends. Stämplarna är från min lokala bokhandel, vet inte vilket märke.
Här är insidan där jag skrev vad hon fick. Bandet har jag också hittat någonstan i mina gömmor, cardstock från stämpelhuset och tagen är (obviously) från Graphic 45.
Nästa kort:
Detta kort är gjort efter en skiss, ni kan ju också göra ett kort efter skissen. Om ni mejlar den till oss kan vi publicera bilden.
Som ni ser föll en del av krusidullerna på sidan av skissen bort, men jag tycker ändå det viktigaste kom med. Jag har använt samma notpapper som på förra kortet, stämpeln är från panduro hobby tror jag och resten är okänt. Man tager vad man haver heter det visst.
Ursäkta mitt pekfinger som kom med på ett hörn, men kortet ville inte ligga stilla.
//MS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0