Gifts

Nu på morgonen har jag varit igång med sax, tejp, stämplar och lim.

Jag började med att dekorera en mapp för designark som jag ska ge bort imorgon. Temat är självklart Alla Hjärtans Dag.





En fin utstansad spets fick ge inramningen till mappen denna gång.
Ett par olikformade hjärtan fick agera blommor medans spetsen fick bli stjälk.
Även ett halvt hjärta är med på nederdelen av mappen (som ett fallet blomblad) för att skymma dess inte så vackra logga.
 
Alla Hjärtans Dags kort (igen)


Nu har jag äntligen kommit mej för att färdig dekorera mitt kort som jag visade för ett bra tag sedan:



Med en liten stämpel i hörnet och lite fin text får detta kort ett mer färdigt utseende!



Hoppas ni får en toppenbra Alla Hjärtans da´!

Kommentarer
Postat av: majo

vem ska få mappen?

2010-02-14 @ 19:16:17
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: E

Min lillasyster.

2010-02-16 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0