My scrapbook wall

När mitt första album var fullt och innan jag köpte mitt andra, hade jag ingenstans att göra av mina layouts, så jag åkte till IKEA och köpte detta. Egentligen är det en gardinstång, men jag tyckte att den var perfekt för layouts. Just nu hänger på denna två Layouts jag inte visat, varav båda är skapade hos E. Eller ja, Den ena gjorde jag bara klart hos henne. Jag var nämligen på besök hos henne i onsdags och torsdags, så vi hann scrappa massvis! Jag visar dessa två layouter här nedan, och det andra jag gjorde en annan gång. Men eftersom E:s dator är trasig kan hon inte visa hennes alster.
Vilken är din favorit?
//MvdS

Kommentarer
Postat av: Arne

Joy-layouten!

2010-05-18 @ 21:03:26
Postat av: Roos

den lila!

2010-05-18 @ 22:13:59
Postat av: Charlotta

Går ju inte att välja favorit bland så många fina blom-layouter....



Charl8


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0