Tre olika kort

Som sagt har vi scrappat mycket förra helgen, och nu visar jag lite kort som vi gjorde, ett var bir det denhär gången. Om ni undrar varför det bara är jag som skriver om det här så är det jag som har fotona! Men E:s dator är hel igen, så jag hoppas hon också ska börja uppdatera igen. As for MÖ... det måste hon ta tag i! Fast det kan ju också bero på att hon inte har scrappat något på sistone.
Jaja, nu till korten:
MÖ:s, detta kort gjorde hon som en stämpel utmaning, och hon gjorde själv lite regler.
Till exempel skulle hon använda färgerna grön, rosa och vit. Stämpeln är köpt på scrapbookingmässan.
E:s kort är ett presentkort, med en ficka som är fastsydd på baksidan. Pappret är från graphic 45 och ingick i hennes kit, vilket även cameon och hattnålen gjorde.
Här är mitt kort till stämpelutmaningen, träden är stämplade men dock inte kullarna. De har jag ritat för hand. Spetsen och notbandet är köpta på mässan, men bandet i mitten är från pandurohobby. Stämpeln inuti kortet med fåglarna och blommorna är från prima, och trädet är köpt på mässan. Till att färga n träden har jag använt akvarellpennor och penslat på lite vatten sen som man brukar.
Det var det, hoppas ni fortsätter titta in här!
//MvdS

Kommentarer
Postat av: E

Synd att den första bilden blev så mörk... :/

Det var självklart fina kort i övrigt!

2010-06-06 @ 09:59:44
Postat av: Charlotta

Jag gillar alla tre korten - de är fina på var sitt sätt!



Hälsningar Charl8


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0