Masks - hur du använder dem

Nu har jag testat dem, och här visar jag steg för steg hur man gör.
  1. Plocka fram allt du behöver (masks, papper att stämpla på, stämpeldyna).
  2. Lossa försiktigt masken och se till att inga små bitar som sitter mellan kommer med.
  3. Lägg masken där du vill ha den, gnugga försiktigt så att den sitter fast ordentligt.
  4. Ta stämpeldynan i den färg du valt, och dutta/gnugga försiktigt med den på och runt om masken.
  5. Titta noga att du inte missat någon fläck, och ta sedan loss masken.
  6. Skölj av masken och lägg tillbaka den i förpackningen. Klart!
Såhär blev det när jag testade.
Ha det så bra och scrappa lugnt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Guud , vad uppdaterad du är... ;)

Jag fick slå på Google för att se vad masks är och då stod det att det typ är det senaste!!

2010-01-16 @ 20:27:32
Postat av: Erika

Okej, typ från 2008 men ändå!

Var kan man köpa dom? :O

2010-01-16 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0