Home sweet home...

Mestadels av helgen har gått åt till att fundera, fundera på vad jag skulle ha på min LO.
Jag gjorde en LO innan denna men jag lägger inte upp en bild på den utav skälet att jag inte vet om den personen har lust att synas på internet.

Så här blev min Home sweet home LO:

















Temat fick bli så eftersom det passade med pappret (tapet), bilden fick en inramning och bradsen såg ut som skruvar och spikar.

Tycker ni att den är underpyntad?
Ibland känns det som att jag inte pyntar mina LO:s tillräckligt, men det varierar ju...

Dagens påminnelse: om ni känner att det går trögt med en LO eller ett kort - ta en paus, gör lite andra saker - kom sedan tillbaks och se att det antagligen går bättre.

Scrappa på nu!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0