Återvinning

Hej, i helgen har jag istället för att kasta bort, tagit vara på små pastillaskar.
Det jag gjort med dem var att jag först tog bort den gamla etiketten och sedan satte dit en ny etikett i form av vita klisterlappar (har man inte det går det bra med papper och dubbelhäftande tejp) som man enkelt kan skriva på om man vill.

Så här blev mitt resultat:









För att få en lite mer exklusiv känsla kan man använda stans eller mönstersax till kanterna.

Den röda kan jag använda nu på söndag då det är alla hjärtans dag!
Jag får komma på något bra att stoppa i den - kanske brads till en scrappande eller liknande, det blir lättare att skriva rubrik när man vet vad man ska ha i den...

Rub-on!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0